Termék cseréje és visszaküldése
Hogyan küldheted vissza a terméket?
Ha nem vagy elégedett a megrendelt termékekkel, vagy mást szeretnél, az átvételtől számított 14 napon belül, akár indoklás nélkül visszaküldheted (csak magánszemélyek), a termék árát visszatérítjük neked, vagy kérés szerint más termékre cserélheted. Kérünk, hogy a terméket eredeti, sértetlen csomagolásban, sértetlen állapotban küldd vissza.
Az árut a következő módokon küldheted vissza:
Személyesen: Kérünk fáradj be üzletünkbe, a 1082 Budapest, Nap utca 37. címre.
Nyitvatartási idő: H-P 8:30-17:00
Futárszolgálattal, Postán: A terméket az üzletünk címére add fel postán: 1082 Budapest, Nap utca 37.
Kérünk lépj velünk kapcsolatba és küldd el emailben a bankszámlaszámot, amire szeretnéd, hogy visszautaljuk a termék árát. A csomag megérkezéséről értesíteni fogunk és a pénzt legkésőbb a csomag átvételétől számított 14 napon belül elutaljuk a megadott bankszámlaszámra. A termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli.
14 napon belül termékcsere kérésére is lehetőséged van. Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot és az újonnan választott termék kiszállításakor visszahozatjuk futárszolgálattal a korábbi terméket. A csomagcsere szolgáltatás költsége a vásárlót terheli. A termékek különbözeti díját lehetőséged van a kézbesítő futárnál kiegyenlíteni.
Mit tegyél ha sérülten érkezett az átvett csomagban a termék?
Kérünk lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal és együtt megoldjuk a problémát!
Más terméket kaptál, mint amit megrendeltél?
Ha csomagod tartalma eltér a megrendeléstől, vagy hiányosan érkezett, értesíts minket és mi kivizsgáljuk és megoldjuk a helyzetet.