FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK
Felhasználási feltételek
Böngészés a webáruházban
A webáruházban történő böngészéshez, a termékek megtekintéséhez nem szükséges előzetes regisztráció.
A webáruházban a termékek között több módon is böngészhet:
- ha ismeri a termék nevét közvetlenül rákereshet a KERESŐ dobozba beírva,
- a webáruházban a termékek több kategóriába rendezve tallózhatóak.
A kitallózott termékeket rendezheti név (ABC) vagy ár szerinti sorrendbe.
Regisztráció a webáruházba
A regisztrációt a "Bejelentekezés" dobozban a "Még nem regisztráltam" gombra kattintva tudja kezdeményezni. A regisztráció során meg kell adnia nevét, (szállítási) címét, telefonszámát és email címét. Az adatok a megrendelés teljesítéséhez szükségesek. A
regisztrációt magyar nyelven tudja elvégezni, a webáruházban is magyar nyelven talál információkat a termékekről. Ezen adatok módosíthatóak, és törölhetőek a megrendelés elküldése előtt, utólag már nem. Ha bármi változna, vagy elírás történne, kérem, keresse a webáruház üzemeltetőjét.
A regisztráció elküldése után az email címére egy üzenet fog érkezni amely tartalmazza a hozzáférését a webáruházhoz. A "webáruház üzemeltetője" a fenti információkat az adatvédelmi törvénynek megfelelően kizárólag az Önnel történő kapcsolattartásra használja
fel. Az áru megrendelésére egy egyszerű regisztráció elvégzését követően nyílik lehetőség, ezt a regisztrációt a honlapon található bejelentkezés dobozban tudja kezdeményezni, a "Még nem regisztráltam" linkre kattintva.
Távszerződés
A szerződés tárgya a retailsupport.hu web áruházban található összes árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg.
A megrendelőlap kitöltésével, elküldésével és annak a(z) "Retail Support Kft." e-mail által történő visszaigazolásával a 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a(z) "Retail Support Kft." (1082 Bp. Baross u. 81/18., Telefon: 06 1 7891557, E-mail: office@retailsupport.hu, Cégjegyzékszám: 01-09-938748 , Adószám: 22681034-2-42 .) mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:
A Szállító köteles utánvéttel útján a Vevő által a megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni.
Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.
Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat - mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza - készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.
Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak. A web áruház használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat a "Retail Support Kft." nem iktatja.
Vásárlás és megrendelés
A keresett és megvásárolni kívánt terméket a "kosár" gombra kattintva helyezheti a kosárba, amely minden termék listaoldalán, és részletes termék adatlap oldalán megtalálható a termék mellett. A kosárba helyezett termékeket innen kitörölheti, illetve módosíthat a megrendelt termék árán, paraméterein. A kosár tartalmát bővítheti, amennyiben további termékeket kíván vásárolni, illetve be is fejezheti és leadhatja megrendelését a "Megrendelem" gombra kattintva. A webáruházban feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák.
A megrendeléshez bejelentkezett státusz szükséges, ha ez eddig nem történt a megrendelés elküldése előtt be kell jelentkeznie a "bejelentkezés" dobozban. Ezen felületen tudja nyomon követni megrendelése státuszát (feladva, kipostázva stb...). Az alábbi módozatokat választhatja megrendelése során:
Szállítási módok: személyes átvétel (ha engedélyezve van), futárszolgálat (ha engedélyezve van).
A szállítási és fizetési módot a megrendelés során választhatja ki. A fizetés történhet készpénzben (utánvéttel, vagy helyszíni kifizetéssel), és átutalással. Készpénzes fizetésre utánvét formájában is lehetőség van. Ekkor a szállítást végző futárnak kell az áru ellenértékét kifizetni. (ha aktiválva van!)
Nem készpénzes fizetési mód választása esetén a termékek postázását, csak a fizetési tranzakció lezárását követõen kezdjük meg. Átutalás esetén a következő bankszámlára utalja át a megrendelés ellenértékét: 16200120-00069577
A leadott megrendelést követően rendszerünk először egy automata üzenetet küld a megrendelés elküldéséről, majd a hivatalos visszaigazolást is e-mailben küldjük el vásárlóink részére.
Reklamáció
Amennyiben a vásárolt termékkel kapcsolatban mennyiségi és/vagy minőségi kifogás áll fenn a szállító a kifogásolt terméket visszaszállítja feltéve hogy a reklamáció az átadás során megtörtént. Jogos reklamáció esetén a z új termék kiszállításának a díja a "webáruház üzemeltetőjét" terheli.
A vásárló panaszát szóban az alábbi címen jelezheti: 1082 Bp. Nap u. 37.
A vásárló panaszát emailben az alábbi címen jelezheti: office@retailsupport.hu
A vásárló panaszát telefonon az alábbi számon jelezheti: 06 1 789 1557.
Elállás
A szerződéstől az áru átvételét követően 14 naptári napon belül elállhat a vásárló az esetben, ha a terméket eredeti állapotban, bontatlanul vissza tudja szolgáltatni. Az áru ellenértékét és a megrendeléssel kapcsolatos költségeket az Eladó köteles 30 napon belül visszaszolgáltatni, a termék visszaszállításnak a költségét a Vevő köteles ez esetben viselni.
Az elállás történhet:
- telefonon
- személyesen szóban,
- levélben
- vagy e-mailben.
Minden jog fenntartva 2023 © Retail Support Kft.